SMMS

بسم الله الرّحمن الرّحیم

SMMS

بسم الله الرّحمن الرّحیم

SMMS

سلام...امیدوارم روز خوبی داشته باشید...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شیطان ازجنس جن است و ازآتش خلق شده و قبل ازاینکه ازبهشت رانده شود خدا را بسیارعبادت می کرد به همین دلیل عزازیل نام گرفت. حضرت علی(ع)فرمودند:شیطان هفتاد هزار سال خدا را عبادت کردو فقط یک نماز دو رکعتی او چهارهزارسال طول کشید. وقتی خدا انسان را از خاک آفرید و در آن از روح خود دمید، به تمام ملائکه دستورداد کهبرآدم سجده کنند و همه سجده کردند مگر ابلیس. شیطان به خدا گفت:من هفتادهزارسال تورا عبادت کرده ام و خودت فرموده ای که هرکس مرا عبادت کند عبادتش را بی نتیجه نمی گذارم و عوضش را به او می دهم. خداوند فرمود: هرچه می خواهی در دنیا به تو عطامی کنم.شیطان گفت:

o       اول: اجازه بده تا قیامت زنده بمانم. خداوند فرمود: تاآن روز تو را مهلت می دهم.

o       دوم:درمقابل هریک از فرزندان آدم دو فرزند به من عطاکنی که برای هر یک از اولاد آدم دو فرزند را بگمارم تا آنها را به گمراهی بکشانند.

o       سوم:ازتو می خواهم مرا در بدن اولاد آدم همچون خون جریان دهی که از هر جای بدن بتوانم اورا به معصیت بکشانم.

o       چهارم:می خواهم اولاد آدم مارا نبینند ولی ما آنهارا ببینیم.

o       پنجم:می خواهم به من قدرتی دهی که به هرشکلی که می خواهم درایم و هر کجا که می خواهم بروم.

o       ششم:می خواهم تادم مرگ پیش اولاد آدم باشم. (وقتی حضرت ملک المؤتبرای قبض روح انسان می آید شیطان هم حاضر می شود و انسان را وسوسه می کند.)

«امام باقر(ع) فرمودند: هنگامی که انسان در حال جان کندن است خیلی تشنه می شود ودر آن هنگام شیطان بایک لیوان آب می آید ومی گوید: اگر به من سجده کنی و کافر شوی این آب رابه تو می دهم انسان مؤمن قبول نمی کند و وقتی شیطان ناامید می شود آب را می ریزد و می گوید از تو بیزارم و می رود.»

o       هفتم:از تو می خواهم مرا بر سینه ی آدم مسلط گردانی تا او را وسوسه کنم.

خداوند در پایان می فرماید: تمام خواسته هایت را براورده می کنم ولی هرکس پیرو تو باشد اورا با تو به جهنم می فرستم.

درپایان شیطان می گوید:ای خدا به عزت و جلالت سوگند که همه ی انسانها را گمراه می کنم مگر عده ای معدود که بنده ی خاص تو هستند.سپس گفت: حالا که مرا از بهشت بیرون می کنی جایی برای زندگی کردنم معین کن. خداوند فرمود:مکان تو را در حمام ها و هرجا که محل رفت و آمد مردم است قرار دادم.شیطان گفت:غذای من چیست؟ خداوند فرمود:سر هر سفره ای که انسانها پهن می کنند و نام من(بسم الله الرّحمن الرّحیم) برده نشود بنشین و با آن مردم که چون حیوان گرسنه اند غذا بخور. «حضرت امام باقر(ع) می فرمایند:اگر اول غذا یادتان رفت بسم الله بگویید آخر غذا بگویید تا شیطان هرچه خورده برگرداند» سپس شیطان گفت: من احتیاج به آب دارم. خداوند فرمود: آب تو شراب و هر چیز مست کننده باشد.بعد گفت:برای من کتابی قرار بده. خداوند فرمود:کتاب تو وشم است(خالکوبی ها و کتابهای سحر و جادو.اولین کسی که جادو را به انسان آموخ شیطان بود.) بعد شیطان گفت:برای من حدیثی قرار بده.خداوند فرمود:حدیث تو دروغ است.  بغدگفت:برای من دام ووسیله شکارقراربده خداوندفرمود:زنان خودنما راوسیله صیدوبدام انداختن مردم قراردادم.

روزی حضرت محمد (ص) شیطان راحاضردرمسجدالحرام دید پیش اورفتندوبه اوگفتند: ای ملعون چراناراحتی ؟ شیطان گفت : چون این همه تلاش میکنم که مردم را گمراه کنم ولی تودرقیامت از آنان شفاعت می کنی و تمام زحمات مرا به هدر می دهی به همین خاطر با تو دشمنم.حضرت فرمودند:از امتم چرا ناراحتی؟گفت:ای پیامبر امت تو خصوصیاتی دارند که امتهای دیگر ندارند.

o        اول:وقتی به هم می رسند سلام می کنند که(سلام)اسم خداست و من از این اسم می ترسم.

o        دوم:وقتی همدیگر را می بینندبه یکدیگر دست می دهند و تا دستهایشان از هم در نیامده(جدانشده)گناهانشان بخشیده می شود.

o        سوم:وقتی می خواهند غذا بخورند( بسم الله)می گویند و من دیگر نمی توانم غذا بخورم و گرسنه می مانم.چ

o        چهارم:بعد از غذا خوردن (الحمدلله)می گویند.

o        پنجم:وقتی اسم تو می آید بلند(صلوات)ختم می کنند و آنقدر ثوابآن زیاد است که من فرار می کنم.

o        ششم:وقتی می خواهند کاری بکنند(ان شاء الله) می گویند و من دیگر نمی توانم درآن کار دخالت کنم و آن را برهم زنم.

o        هفتم:صدقه می دهند و وقتی (صدقه) می دهند همه ی گناهانشان آمرزیده می شود و هفتاد نوع بلا را از خود دور می کنند.(پیامبر(ص) فرمودند:وقتی انسان دستش را در جیبش می کند تا صدقه بدهد هفتاد شیطان دست او را می گیرند تا او را منصرف کنند.)

o        هشتم:قرآن می خوانند و در خانه ای که(قرآن) خوانده شود دیگرجایی برای من نمی ماند چون در آن خانه ملائکه رفت و آمد می کنند.

o        نهم:مرا زیاد لعنت می کنند و با هر (لعنت) زخمی بر بدن من می افتد وتا زمانیکه آن شخص را به گمراهی نکشم زخمهای بدنم خوب نمی شود.

o        دهم:هنگامیکه گناه می کنند سریع (توبه) می کنند و زحمات مرا به هدر می دهند.

o        یازدهم:زمانیکه عطسه می کنند (الحمد لله) می گویند.

o        دوازدهم:امت تو نماز می خوانند (وقتی انسان نماز می خواند شیطان از او دور می شود به خصوص اگر سجده نماز طولانی باشد شیطان از ناراحتی فریاد می کشد)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی